دومین کنفرانس بین المللی مطالعات اجتماعی فرهنگی و پژوهش دینی

به گزارش خبرنامه پژوهشی مرکز فقهی امام محمد باقر علیه‌السلام، دومین کنفرانس بین المللی مطالعات اجتماعی فرهنگی و پژوهش دینی در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ توسط دانشگاه امام صادق (ع) پردیس خواهران در شهر رشت برگزار می شود. با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و ارائه کنندگان مقالات می توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایند.

از جمله محورهای قابل توجه برای طلاب علوم دینی در این کنفرانس، «پژوهش های دینی» است. طلاب و متخصصان در این زمینه‌ می‌توانند مقالات خود را در محورهای زیر ارائه نمایند:

پژوهش های دینی در حوزه های فقه، فلسفه، معارف اسلامی، تبلیغات و ارتباطات دینی، اخلاق و عرفان، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، حقوق، تاریخ، جغرافیا- حکمت اسلامی- کلام اسلامی- علوم قرانی و حدیث- مطالعات قرآنی- اخلاق اسلامی- الهیات- ادیان و مذاهب و عرفان- سبک زندگی اسلامی- جامعه شناسی دینی و سایر مباحث مرتبط با این زمینه ارائه نمایند.

 

تاریخ‌های مهم در این کنفرانس:

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: 1 اسفند 1395

اعلام نتایج داوری: 5 روز پس از ارسال مقاله

تاریخ برگزاری کنفرانس: 18 اسفند 1395

 

مزایای شرکت در کنفرانس: 

- دریافت گواهینامه از یک کنفرانس تخصصی

- دریافت گواهينامه بين المللي  

- سخنرانی های کلیدی اساتید برجسته

- چاپ مقالات در مجلات بین المللی تخصصی

- نمايه سازي مقالات در پايگاه علمي سيويليكا

- درج مقالات در لوح فشرده کنفرانس 

 

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی